Monday, March 28, 2011

"Minu..."-sari

Ma ei jõua kõikide "Minu..."-sarja raamatute kohta eraldi postitust teha, seega panen siia kirja mõne rea mõne sellest sarjast loetud raamatu kohta.


"Minu Hispaania" (Anna-Maria Penu) on minu arust mõnusalt kirjutatud, autori stiil on veidi ilukirjanduslik, kuid mind häiris kogu raamatut läbiv negatiivne toon. Jääb mulje, nagu Hispaanias oleks KÕIK halvasti :). No nii see kindlasti pole, kuid Hispaania noortest hakkas ikka kahju küll.


"Minu London" (Anu Samarüütel-Long): tore raamat, kõige rohkem meeldisid mulle jällegi õppimise-õpetamise teemad. Natuke häiris dialoogivähesus ja eriti palju häirisid kirjavead, mis olid vahel lausa uskumatutes kohtades.


"Minu Kanada" (Ene Timmusk) on minu jaoks kuidagi liiga tavaline raamat, loetav ja tore, kuid midagi on vaja juurde...


"Minu Taani" (Mae Lender) üllatas. Kui algul mõtlesin, et no mis sellest Taanist ikka jne, siis tegelikult on raamatust palju huvitavat. Ja lugemise ajal rääkisin pidevalt mehele, mis moodi Taanis elatakse. Seda ei juhtu väga tihti, et ma midagi talle edastan :). Hea oli teada saada, et taanlased on väga heasüdamlikud ja kokkuhoidlikud inimesed.


No comments:

Post a Comment